Tuesday, August 03, 2010

True or False

True or False?

I do not like my job

True or False?

I got married when I was 17

True or False?

I was 3 months pregnant when I graduated high school

True or False?

I detest my neighbors

True or False?

I love dark and depressing music

True or False?

My sister is my best friend

True or False?

I read gossip websites

True or False?

I have never met my biological father

True or False?

All of my siblings are half or step

True or False?

I've had 6 piercings

True or False?

I dream of death constantly

True or False?

I have never broken a bone

True or False?

I have had a miscarriage

True or False?

My son is not supposed to be alive today

True or False?

I never go to bed before 11:00pm

True or False?

My house is messy

True or False?

Everything on this list

True.

No comments: